Prosimy każdego Uczestnika Pielgrzymki do Ziemi Świętej (w dn. 27 stycznia – 2 lutego 2024 r.) o odbiór (niekoniecznie osobisty) w najbliższą sobotę (cały dzień) lub niedzielę (po Mszach św.) – tj. 30 września lub 1 października br. – bezpośrednio z zakrystii lub kancelarii parafialnej dwóch egzemplarzy umowy z biurem turystycznym. Jeden z wypełnionych i podpisanych formularzy każdy zostawia dla siebie, drugi natomiast należy zwrócić do zakrystii lub kancelarii parafialnej do niedzieli wieczorem (w razie potrzeby można wrzucić do skrzynki pocztowej na plebani). W poniedziałek (2 października br.) rano zostaną one dostarczone do biura turystycznego.
Prosimy o dokładne przeczytanie całej umowy i złożenie podpisów w odpowiednich miejscach (za niepełnoletnich podpisują rodzice). W nagłówku formularza każdy Płatnik (Zamawiający) wpisuje swoje dane kontaktowe, natomiast niżej w pierwszej tabelce wpisuje swoje dane szczegółowe, jako Uczestnika. Wyjątkiem są Osoby niepełnoletnie (są dwie: Natalka i Madzia), które rodzice wpisują na swojej karcie, jako drugiego Uczestnika (wtedy nie trzeba wypełniać dla nich drugiego formularza).
Zgodnie z umową do trzech dni od daty jej podpisania należy wpłacić 1300 zł (tj. I i II rata płatności) na podane w umowie konto biura turystycznego. Natomiast 770 USD należy wpłacić do 29 grudnia 2023 r. W umowie podane są dwa konta: pierwsze walutowe (na dolary) i drugie na przelewy krajowe. Jeśli chodzi o wpłatę w dolarach to być może w przyszłości zorganizujemy spotkanie z przedstawicielem biura turystycznego i wtedy będzie można je wpłacić lub też pozbieramy walutę i dostarczymy ją bezpośrednio do biura turystycznego.
Należy zwrócić uwagę na obowiązkowe dodatkowe koszty – 200 USD płatne na miejscu w Izraelu (słabo uwidocznione na plakatach informacyjnych, natomiast są podane dopiero na kartce z programem). Proszę również pamiętać o dacie ważności paszportu, który musi być ważny, co najmniej jeszcze przez 6 miesięcy po powrocie z pielgrzymki (tj. min. do 3 sierpnia 2024 r.). Należy zwrócić uwagę na koszty rezygnacji z pielgrzymki (dość wysokie). Można jednak wykupić sobie ubezpieczenie od kosztów rezygnacji z pielgrzymki według podanego regulaminu.
Prosimy o odebranie formularzy umowy wraz z programem i rozważne podjęcie decyzji o wyjeździe na pielgrzymkę. W razie rezygnacji prosimy o zwrot czystego formularza, gdyż będziemy szukać innych chętnych, aby w mniejszej grupie koszty jeszcze nie urosły.
Prosimy również podjąć decyzję o zakwaterowaniu (jaki pokój i z kim będziemy mieszkać) i podanie tych danych przy składaniu formularza umowy.
Prosimy zapoznać się z poniższym programem i dodatkowymi uwagami dotyczącymi pielgrzymki.